سلام بچه ها گندم شادونه ضرر نداره بخورم

۳ پاسخ

سلام بچه ها من اولین روز آخرین پریودم چهار آبانه الان باید هشت هفته باشم رفتم سونو گفت شش هفته چرا با حساب بهداشت و سونو خیلی فرق داره میدونین؟

منم زدم یه جا میگه خوبه یه جا میگه نه

نه من زدم گوگل گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهور جون مامان ماهور جون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملی💞 مامان دخملی💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان محمدصدرا👣 مامان محمدصدرا👣 ۸ ماهگی