بچه ها اگه گلاب بخورم بد نیست ضرر نداره؟؟

۴ پاسخ

کم بخور چون دهانه رحم رو نرم میکنه

من چند بار تو شربت ریختم خوردم خداروشکر چیزی نشده

کم بخور

مقدار کمش نه
اوکیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان محمدصدرا👣 مامان محمدصدرا👣 ۸ ماهگی