خانما هوس چیپس و پفک کردم میتونم یبار بخورم

۱۳ پاسخ

هزار بار خوردم 🤣

منم میخورم گاهی..بخور بره🤭

زیادی نخور عیب نداره ، ماهی یه بار من ب خودم اجازه دادم بخورم🤣 به خاطر نمکش میگن نخورید گمونم وگرنه چیپس ک رنگم نداره

منم اوایل فقط با پفک حالم خوب میشد

چرا نه عزیزم هر چی هوس میکنی بخور

من که میخورم چیپس...عاشق چیپس شدم😵‍💫😂

من خوردم چندباری 😬🙄

عه من که هرروز میخورم

حالا ی بار اشکال نداره ک بخور

من که والا خوردم از اول😑

اره کم

اره بابا بخور نوش جونت

یبار عیبی ندارده عززززیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندقک👶🫀 مامان فندقک👶🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی