سلام خانما میتونم هویج بخورم هوس کردم

۸ پاسخ

آره خود هویچ مشکلی نداره

هرچیزی بیش از حدش ضرر داره و زیاده روی نکنین
ولی ویتامین آ ک توهویج هست بصورت بتاکاروتنه
بتاکاروتن پیش ساز ویتامین آ هستش
بدن به اندازه نیازش اونو به ویتامین آ تبدیل میکنه حتی برای بینایی جنین هم خوبه

بخور بابا دو تا هم بخوری هیچی نمیشه ، دکترا میگن در روز یه لیوان اب هویچ کافیه بیشتر نشه ، حالا مگه دوتا هویچ چقدر اب داره؟؟؟ جمعا ۵ قاشقم اب ندارن

به من گفتن نه

عزیزم آب هویج ضرره هویج به میزان کم ضرری نداره زیاده روی نکن

بیش از حدش ضرر داره

ویتامین آ زیادی دارع

میگن خوب نیس یه تیکه کوچولو بخور

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری