۱۰ پاسخ

امان از فشارخون بارداری
من رعایت نکردم خوردم الان فشارخون بارداری دارم

نوش جون

فشار نداری بخور

من از اول بارداری عاشق چیپس سرکه ای بودم وهستم و الانم میخورم خخخ

منکه از اول همش میخورم

اره عزیزم راحت بخور

اره نوش جان

بله عزیزم‌در حد رفع هوس بخور چه اشکالی داره

نوش جانت بخور..ولی کم..

اره من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسین مامان آرسین ۴ ماهگی
مامان احسان🩵 مامان احسان🩵 ۸ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد