۱۲ پاسخ

نوش جونت در حد رفع هوس مشکلی نداره. زیاده رویش خوب نیست

در حد خوردن ماهی یکبار و رفع هوس بد نیست
من خودم هروقت جایی بود خوردم
من پفیلا خیلی دوست دارم و خیلی میخورم

منم میخورم ولی چند وقت یه بار

من میخورم دلپیچه میگیرم نمیخورم

منم میخورم

من خوردم از اول هم چیپس هم پفک

یکم اشکال نداره

هرچیزی در حد تعادل خوبه.هر چند وقت یکبار اشکال نداره عزیزم

نه من نمیخورم اصلا حتی دلمم نمیخواد البته قبل بارداریم کلا اهلش نبودم نمیخوردم

کم میخورم

بخور نوش جون زیاده روی نکن

من خیلی میخورم😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری