میخورم من
من خیلی کم تا الان شتدد دوبار پفک دوبار چیپس
من اصلا نمیخورم کلا باردار هم نبودم علاقه زیادی نداشتم
خیلی کم
در حد هوس میخورم
متوسط
از اول بارداری تا الان دوبار خوردم
بطور هوسی هست با فاصله زیاد
من نخوردم اصلا
کلا تو این مدت دوبار خوردم
شاید ماهی یدونه پفک یا چیپس
قنددارن و نمیخورم😪
هفتهای یبار میخورم
نه کم نبخورم خوب نیست رفلاکس معده میاره
میخورم ولی مثلاً ماهی دو سه بار قبلا هم همینطور بودم
نمیخورم
پفیلا خوردم یکی دوبار فقط
چیپس انقدر خوردم احساس میکنم بچم دنیا بیاد شبیه چیپسه😵💫😂😂
تنها چیزی که جلوش نمیتونم مقاومت کنم چیپس و بستنیه بچمم به تنها چیزی که شدیدا واکنش نشون میده بستنیه مثل خودم بستنی دوست داره😂
اصلا نخوردم
من ک میخورم عشق میکنم
دکترمم گفت اگر زیاده روی نکنی اشکال نداره البته فقط چیپس و کرانچی
پفک نمیخورم بدم میاد
من میخورم ماه های اخر بیشتر اولا اشتها نداشتم
من اصلادلم نمیخوادکه بخورم
ماهی یه چیز میخورم، یا پفک یا چیپس یا پفیلا
من میخورم
من یک بسته چیپس پرینکلز خریدم الان سه هفتس🤣هنوز تمومش نکردم هروقت هوس میکنم یکی دوتا میندازم بالا هوسم میره
منکه یبار چیپس سرکه ای خوردم حالم بد شد زده شدم دیگه 🥲
میخورم اما خیلی کم. پیش نمیاد خودم برم سراغش بخرم بخورم. اما اگه کسی بیاره تعارف کنه چندتا دونه برمیدارم
منم تحمل میکنم نتونم میخورم اونم ساده نمکی ک پره نمکه هم همش دلم میخواد
من که اصلانخوردم
از اول بارداری کلا ۳بار خوردم 🥲
پفک مخصوصا سعی کن نخوری چون رنگ مصنوعی داره باعث میشه بچت بیش فعال بشه
چیپسم کم کم کن
من خیلی دلم میخواد ولی تا الان مقاومت کردم 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.