هوس چیپس و پفک میکنم 😥 شما میخورید؟

۱۳ پاسخ

هر روز نه، ولی هوس کنم میخورم

بله اکثرا وقتارو میخورم

آره عزیزم سخت نگیر همه چی بخور ولی زیاده روی نکن

اره والا میخورم
ولی هروز نه

چرا نخورم .. من هروقت هرچی دلم بخواد میخورم 😌
بخور عزیزم سخت نگیر

منکه میخورم 😁😅

من سرکه ای هوس میکنم هفته ای یکبار شاید بخرم

گهگداری در حد رفع هوس آره

تا دلت بخواد صبحانه ناهار شام چیبس گرجه با ماست موسیر نخورم انگار یه چیزی کم کردم 😂

اره در حد رفع هوس🫠البته اگه مامانم اینا یا همسرم حواسشون نباشه هوسم رد میکنم تند تند میخورم مثل قحطی زده ها😂ولی خب مثل‌ عقاب بالای سرمو‌ میگیرن نخورم

اوایل زیاد میخوردم، الان گهگاهی یک مشت میخورم

من همین الان کرانچی خوردم😶

تاحالا که خوردم
اما زیاده روی نکردم
همه چی زیادش مضره

سوال های مرتبط

مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری