اب و نبات زعفرانی ضرر داره

تصویر
۶ پاسخ

نبات زعفرانی نه. خیلی زعفران نداره. دیگه هم الان ماه بارداری خیلی پایین نیست

نه عزیزم

اره نخور

نبات ساده بگیر بخور

اگ هماتوم جفت پایین یا هرچیزی داری بهتره نخوری

بستگی به شرایطتت داره بارداریت مشگلی نداره زعفران به مقداررر خیلیی کم ایرادی نداره من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان مبین مامان مامان مبین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری