خوردن نبات تو بارداری ضرر دارع؟

۸ پاسخ

😑😑😑😑😑😑

من هرروزباچای میخورمم

هر چیزی زیادش خوب نیست نبات هم در حد کم مشکلی نداره

زیادش باعث قند میشه دیگه

من از همون اولش میخوردم
ولی نه هرروز

نه چراا

عزیزم هفته شما بالاست دیگه استرس اینارو نداشته باش هیچ چیز ضرر نداره ولی در حد اعتدال

زیادیش باعث یبوست

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان مبین مامان مامان مبین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تتککنننتتتاننگ مامان تتککنننتتتاننگ ۲ ماهگی