😑😑😑😑😑😑
من هرروزباچای میخورمم
هر چیزی زیادش خوب نیست نبات هم در حد کم مشکلی نداره
زیادش باعث قند میشه دیگه
من از همون اولش میخوردم
ولی نه هرروز
نه چراا
عزیزم هفته شما بالاست دیگه استرس اینارو نداشته باش هیچ چیز ضرر نداره ولی در حد اعتدال
زیادیش باعث یبوست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.