یک سوال خوردن چایی توی بارداری ضرر نداره؟

۷ پاسخ

من که نمیخورم فقط صبحا ناشتا یه نصفه در حدی که گلوم خیس شه

وووای من از وقتی باردار شدم حسرت چایی مونده به دلم
ترش میکنم حالم بد میشه نمیتونم بخورم 🥲🥲🥲

من ك خيلي ميخورم

ن چرا من روزی چندتا لیوان میخورم نخورم میمیرم

نه گلم چایی ضرر نداره سعی کن کمرنگ بخوری

تا روزی دو سه تا استکان در صورتی که تازه دم باشه و کمرنگ اشکال نداره
من میخورم

نه درمان سردرد حتی یکوحا خوندم وای کمرنگ درمان غلظت خونن

سوال های مرتبط

مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد