۷ پاسخ

نه من میخوردم یعنی دکتر برام مینوشت

من تو ماه پنج دو هفته خوردم از معده درد شدید خود دکترمم بهم داد

ن بابا نداره من خوردم ۴۰

من 20شو میخوردم

نه نگران نباش منم 2 ماهه دارم میخورم برای من 20 هست ناشتا

من ماه اخر بودم خوردم

نه ضرر نداره اگه خیلی اذیتی یدونه فاموتیدین ۴۰ بخور

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان علی اصغر❤️ ❤️ مامان علی اصغر❤️ ❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری