سلام خانوما کمپوت گیلاس خوبه بخورم؟؟

۷ پاسخ

اره عزیزم وقتی هوس کردیش بخور..نوش جونت🍒🩷🍄🦭

اره بابا منم خریدم

اگه قند نداری بخور ولی حتماخونگی باشه

کنسرو و کمپوت کارخونه ای نخور اصلا

کارخونه ای نخور ولی اگر خونگیه بخور

خونگی باش خوب ولی این کارخونه ای نخوری بهتر

کمپوت کلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آردا 🩵 مامان آردا 🩵 ۴ ماهگی