خانوما کمپوت گیلاس تو بارداری ضرر داره؟؟

۲۳ پاسخ

چرا 8 ماه پیش الان تایپینگ اومده

ببین هر چیزی تازش بهتره
بخوری مشکلی پیش نمیاد ولی الان ک فصلشه نخر اخه موادنگهدارنده و شکر داره

من تا جایی که تونستم خوردم 😂

۸ ماه پیش تایپینگش😶😂

گیلاس میگن بچه رو بهونه گیر میکنه

چرا تایپینگ 8ماه پیش الان آمده

من که پنج بار خوردم چیزی نشد برای هوس بخور گلم

بچها تو سه ماه اول میشه کمپوت گیلاس خورد؟؟؟؟؟ بدجور هوس کردم

به به دلم خواست تا الان نشده بود چیزی هوس کنم اولین باره توبارداریم ب شوهرم بگم بخره

من یکبار هفته های اول خوردم😁

منکه خودمو خفه کردم🤣🤣🤣دکترم گفت بخور

نکنه من اینهمه دل درد میگیرم ازهمین کمپوت خوردن بوده؟فکرمیکردم از استرس دل درد میگیرم

من خوردم نمیدونم دیگه 🤦🏻‍♀️

منم دوسه باری خوردم🤪🤤
لامصب خیلی خوشمزس😩

نه فقط چیزای کنسروی مواد نگهدارنده زیادی دارن

منم خوردم

ببین کسی کمپوت خونگی درست نکرده اون بهتره منم دلم خواست ولی خونگی خوردم چون نگهدارنده نداره

نه بخور عالیه

اتفاقا منم هوس کمپوت گیلاس کرده بودم نه خود گیلاس، ولی چون کمپوت ها و کنسرو ها ممنوع هستن یه دونه‌ش رو خوردم فقط. همین که رفع هوس بشه کافیه

به نگهدارنده ای که بهش میزنن بله عزیزم
خوب نیست
حالا هوس کردی دو دونه بخور
ولی در هیچ چیز کنسرو شده ای خوب نیست
چون مواد نگهدارنده ای که دارن برای جنین خوب نیستن

نه طوری نمیشه

گیلاس زیادش خوردن باعث اسهال و دلپیچه میشه ولی کمش نه

نه من خوردم

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی