خانما کمپوت گیلاس ضرر داره؟

۹ پاسخ

سلام صبح همگی بخیر ❤️❤️

نه وای من یبار یدونه کامل تنها خوردم یادم ک میاد حالم بدمیشه😑 داشتم میترکیدم

من توهفته های شماکمپوت گیلاس ویارمیکردم کم میخوردم فقط میوشومیخوردم شربتشونمیخوردم

مگه ضرر داره منکه خیلی خوردم

هر چیزی زیادش بده. من بعد چند وقت دیروز خوردم

نه بخور منم هوس میکردم

نه عزیزم هرچیزی در حد متعادل مصرف بشه وزیاده روی نشه مشکلی ایجاد نمیکنه

نه عزیزم چه ضرری. بخور نوش جونت

چیزای کمپوتی و ‌کنسروی نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری