یک بار کم بخوری اشکال نداره دهانه رحم شل میکنه باعث انقباض و زایمان زودرس میشه
خیلی خوبه
خوب نیست انقباض میاره
من ک خیلیی میخورم هر سری هم میرم سونوگرافی کمپوت آناناس میخورم بچه بندری میرقصه برامون ماشالله
منکه میخورم
من از دکترم پرسیدم گفت کی گفته که ضرر داره
گفت بخور هر چقد که میخای
هفته پیشم رفتم سونو بچه تکون نمیخورد دو تا کمپوت آناناس کوچیک خوردم با دو تا آبمیوه شو 🥲
هفته ای یکی میخورم از اون بزرگاش
من خود آناناس خوردم هیچی نشده
در حد یکی دو اسلایس اشکالی نداره ولی زیادیش نه
نه درحد رفع هوس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.