کمپوت آناناس ضرر نداره بخورم؟؟؟

۹ پاسخ

یک بار کم بخوری اشکال نداره دهانه رحم شل میکنه باعث انقباض و زایمان زودرس میشه

خیلی خوبه

خوب نیست انقباض میاره

من ‌ک خیلیی میخورم هر سری هم میرم سونوگرافی کمپوت آناناس میخورم بچه بندری میرقصه برامون ماشالله

منکه میخورم

من از دکترم پرسیدم گفت کی گفته که ضرر داره
گفت بخور هر چقد که میخای
هفته پیشم رفتم سونو بچه تکون نمی‌خورد دو تا کمپوت آناناس کوچیک خوردم با دو تا آبمیوه شو 🥲
هفته ای یکی میخورم از اون بزرگاش

من خود آناناس خوردم هیچی نشده

در حد یکی دو اسلایس اشکالی نداره ولی زیادیش نه

نه درحد رفع هوس

سوال های مرتبط

مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری