مامانا. من خیلی گیلاس میخورم مشکلی ک نداره

۱۱ پاسخ

مگه هست گیلاس

از کجا میخری میخوری نوش جونت منم انتظار گیلاس هلو رو میکشم فقط 🤣

مگه اومدههههه

فریز شدشو گرفتین😰🤔

آخه هنوز گیلاس نیس که

طبعش سرده
زیاده روی نکن

ن خیلییم خاصیت داره بخور نوش جونت

وااای مگ اومده من تازع امروز توت و زردالو گرفتم گیلاس ندیدم وای انبه کی میاد

اره خیلی کم گیر میاد من.ک یه سبد گرفتم

نه نوش جونت

مگه اومده؟

سوال های مرتبط

مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری