خانوما من خیلی گوجه میخورم مشکلی نداره

۷ پاسخ

ن مشکلی نداره

اشکال نداره منم زیاد می‌خورم

منم میخورم ولی زیاد نخور تو کتاب ریحانه بهشتی نوشته بود مصرف زیاد گوجه باعث ناقص الخلقه شدن میشه

ن اتفاقا خوبم هست . ب یوبسی کمک میکنه جدا از ویتامیناش

مشکلی نداره..ولی من میخورم گوجه یا غذای ربی کلا معدم ترش میکنه😢

اگه از این مامان های گهواره می‌پرسی که بالاخره یکی پیدا میشه بگه گوجه‌نخور بچه ت پوستش قرمز میشه! 🍅 یا مثلاً سرش گرد میشه 😄🤷

من خیلی میخورم نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری