خانما من خیلی گوجه سبز میخورم با نمک ضرر نداره

۵ پاسخ

نمک ضرر داره

نمک ضرر داره ورم می‌کنه بدنت سعی کن یا کمتر بخوری یا اصلا نخوری

منم خیلی میخورم با نمک دیروز فشارمو گرفتم ۹ رو ۶ بدر

ن فقط ورم میکنی

کمتر نمک بزن فشارتو بالا نبره البته یکی باید به من بگه اینو😂😂

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری