دوستان من گوجه سبز خیلی میخورم برا بچه ضرر ندارهه؟؟؟

۷ پاسخ

نه. فقط بهش نمک نزن

منم زیاد میخورم دیروز دکترم فشارمو گرف ۸ بود 😂😕
دیگ نمیخورم

منم خیلی دوس دارم ولی فشارم میوفته

نه منم سر دخترم گوجه سبز و لواشک ترش وآبکی خیلی میخوردم... عاشقشون بودم 😋😋😋

نه بخور منم نمک میزنم میخورم

نه ولی واسه معدت ضرر داره

فشارت میفته

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی