نه. فقط بهش نمک نزن
منم زیاد میخورم دیروز دکترم فشارمو گرف ۸ بود 😂😕
دیگ نمیخورم
منم خیلی دوس دارم ولی فشارم میوفته
نه منم سر دخترم گوجه سبز و لواشک ترش وآبکی خیلی میخوردم... عاشقشون بودم 😋😋😋
نه بخور منم نمک میزنم میخورم
نه ولی واسه معدت ضرر داره
فشارت میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.