خانوما من خیلی گوجه سبز میخورم ضرر ک نداره؟
بازداری

۸ پاسخ

والا من ویارمه اینقدر دوس دارم، فقط شنیدم بچه رو سیاه میکنه😂😂

نخیر خیلیم ضرر داره 😒😒😒😒باید نصفشو بیاری بدی من بخورم

ن باو منم روزی ی کاسه میخورم همین الان ی عالمه نمک‌زدم خوردم

من شنیدم جنین سفت میکنه نمیدونم حقیقت داره یا نه ولی منم هوس میکنم میخورم
بخور عزیزم

نه ضرر نداره فقط نفخ میاره

خیلی حال میده بخور نوش جونت 😋😍منم زیاد میخورم

منم خیلی میخورم نمیدونم ضرر داره یا نه

نه عزیزم نوش جونن

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ویکم بارداری