سرده دل درد میگیری زیاد نخور
منم زیاد میخورم دست خودم نیست میترسم بد باشه زیادیش
سرده ممکنه معدت و اذیت کنه
من سردی معدم بالاست جرعت نمیکنم بیشتر از از دو سه تا بخورم 🫠
روزی ۴-۵ تا دونه بخوری اوکیه
منکه دو روز خوردم و سوزش معده گرفتم ..دیگه نخوردم
ميگن انقباض مياره زياديش
کیلو چندد
منم زیاد میخوردم تا اینکه یهو اثر کرد و یه شب تا صبح دلدرد شدید و انقباض و سردیم کرده بود دیگه شوهرم برام نمیخره
😁😁نمیدونممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.