خانما من زیاد گوجه سبز میخورم ضرر که نداره؟

۹ پاسخ

سرده دل درد میگیری زیاد نخور

منم زیاد میخورم دست خودم نیست میترسم بد باشه زیادیش

سرده ممکنه معدت و اذیت کنه
من سردی معدم بالاست جرعت نمیکنم بیشتر از از دو سه تا بخورم 🫠

روزی ۴-۵ تا دونه بخوری اوکیه

منکه دو روز خوردم و سوزش معده گرفتم ..دیگه نخوردم

ميگن انقباض مياره زياديش

کیلو چندد

منم زیاد میخوردم تا اینکه یهو اثر کرد و یه شب تا صبح دلدرد شدید و انقباض و سردیم کرده بود دیگه شوهرم برام نمیخره

😁😁نمیدونممم

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی