۱۶ پاسخ

توکتاب ریحانه بهشتی نوشته مصرف زیاد مضره

زیاد نخور چون هفتت پایینه

منم تو این بارداریم خیلی گوجه فرنگی خوردم

هرچیزی در حد اعتدال بخور

من هر روز گوجه سرخ میکنم داخلشم کلی فلفل سبز خورد میکنم میخورم من نشنیدم تا حالا که باعث سقط بشه

کی گفته گرجه سقط میکنه هیچم اینجوری نیست خیلی هم خوبه ولی تو هرچیزی زیاده روی نکنین

منم میخورم .نشنیدم سقط بیاره ،نمک کم بزن

خوردن هر چیزی در حد اعتدال مشکلی نداره. فقط نمک زیاد نخور چون هفته های بالاتر احتمال داره فشار خون بگیری

هر چیزی باید متعادل خورده بشه زیادش خوب نیست

چون سربچه قبلیمم میخوردم

من خودوم هروز روزی دوسه تا میخورم

شاید معدرو تحریک کنه

بزن اینترنت بخون

نه عزیزم چرا الکی میگین سقط میارع، گوجه دربارداری خیلی عالیه

وای خیلی خوردم

گوجه خوب نیست خطر سقط زیاد میکنع

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی