۱۳ پاسخ

منممم
صبحانه فقط گوجه با پنیر میخورم😍

چوجه اتفاقا خونساز هست ولی سعی کن زیاد نخوری م معده درد نشی

نمیدونم چرا اما دکترمنم گفت نخور

منم عاشق گوجه بودمممم😍😍😍

منم صبح با صبحانه اکثر روزا میخورم

قبلش اینجوری نبودم ولی الان خیلی گوجه دوست دارم

من میخورم

ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃
اینم آیدی روبیکام پیام بزارین عضوتون کنم عزیزای دل فقط بگین که از برنامه گهواره هستین مچکرم☺️☺️☺️
@HasbiAllah7890
آیدیم خدمت شما 🙏🌹

وایییییی منم

منم عاشق خیار و گوجه م😂

ای وای دقیقا من

گوجه سه ماه اول بارداری ریسک داره

نمک اشکال داره
نخورد اونقد فشارت میره بالا خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی