خانما دوتا گوجه خام با نمک خوردم اشکال نداره ؟

۱۶ پاسخ

نه چرا اشکال داشته باشه

شايد باورت نشه اما من امروز يه بشقاب گوجه از وسط قاچ كردم نمك زدم و خوردم خيلى هم به دلم چسبيد 😋😅

من کلاویارمه

گوجه باعث خوشکلی نی نی میشه

گوجه خیلی هم خوبه

نه اشکال ندارد انقد سخت نگیر

خوبه ک

وا ب من گفتن گوجه روزی یه دونه میتونی بخوری خامش اشکال داره پختش نه ینی من الکی اینقدر خودمو محروم کردم😭

نه خوبه

عالیه

من هفته شما بودم روزی شیش هفتا میخورم خیلی بهم مزه میداد😅

ن گوجه خوبه

نه چه اشکالی

نه عزیزم. گوجه خیلی مفیده

عجبا

چرا اشکال داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری