مامانا چیپست گوجه ای خوردم اشکال نداره

۳ پاسخ

نه بابا من‌خودم هفته های اول کلن چیپس با پفک میخوردم خیالت راحت اینقد حساس نباش هر چی شد بخور گوش نده

🤣🤣🤣🤣🤣من سر پسر اولم پیارم چیبس سرکه ای بود روزی دوسه بسته می‌خوردم هیچی نمیشه زیاد حساس نباش سخت میگذره😅😅😅

ن

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه🩷🐣 مامان جوجه🩷🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری