۶ پاسخ

منم روزی چندتا رو میخورم اگر نخورم حالت تهوع شدید میگیرم

فک کنم دختر

ربطی ب جنسیت نداره ولی زیادش باعث حساسیت میشه

خالم روزی دوکیلو میخورد😃دختربود ولی فک نکنم ربطی داشته باشه
یعنی تامیخواست بره زایمانم میخورد بچشم ماشالا دنیااومدواقعا مث گوجه بودبعدش سفیدبرفی

سلام.منم وقتی به دخترم حامله بودم یه چن روزی گوجه دلم میخواست

زیاد نخور آبجی

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان علی کوچلوم مامان علی کوچلوم هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۲ ماهگی
مامان نایف مامان نایف هفته سیزدهم بارداری