بچه ها تو ۷ هستم زردآلو بخورم اشکال نداره؟

۱۱ پاسخ

من ک میخورم هر روز چرا بد باشه

خیلی خوبه واسه رفع یبوست هم عالی من تقریبا ۲۰روز میشه هرروز روزی ۴ ۵تا میخورم
ولی اگه حساسی با دکترت مشورت کن

هسته شو نخور و زیاده روی هم نکن چون سردیه دلپیچه اینا نگیری

بخور

نخور خوب نیست خیلی ویتامین a داره

منم روزی 1 دونه میخورم

اگه بهت بسازه بخور نوش جان من که تا یه دونه میخورم استفراغ میکنم

نه تازه خوبم هس بخور

من هرروز میخورم چرا بد باشه

مگه بده؟؟؟من روزی دو یا سه تا میخورم

من که خوردم

سوال های مرتبط

مامان هانی جون مامان هانی جون هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری