مامانا بعد از 1ماه پیتزاهوس کردم خوردم اشکال نداره؟

۹ پاسخ

من سه چهار باری خوردم اینقد سخت نگیرین بابا چیزی نیست 😇

من ک همه چی میخورم بچه دوم ادم بیخیال میشه
مگه هرروز میخای بخوری هیچی در حد تعادل اشکالی نداره

نه اشکال نداره فقط سوسیس کالباس داشت زیاد نخور البته چون پخته شده خطر نداره فقط خوب نیست پیتزا گوشت و مرغ بخور

😂😂😂😂دمت گرم باز بعد خوردنت پرسیدی 😅😅😅منم 2 باری خوردم

سلام سونو همدان کجا میری

من از اول بارداری چند بار خوردم

مگ خوردن پیتزا اشکال داره🙄 حاملگی ب حد کافی استرس زا هس بخور بابا نوش جونت

نه مشکلی نداره اینقد سخت نگیر همه چی بخورولی کم

نه مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان علی جون مامان علی جون ۳ ماهگی
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری