من سه چهار باری خوردم اینقد سخت نگیرین بابا چیزی نیست 😇
من ک همه چی میخورم بچه دوم ادم بیخیال میشه
مگه هرروز میخای بخوری هیچی در حد تعادل اشکالی نداره
نه اشکال نداره فقط سوسیس کالباس داشت زیاد نخور البته چون پخته شده خطر نداره فقط خوب نیست پیتزا گوشت و مرغ بخور
😂😂😂😂دمت گرم باز بعد خوردنت پرسیدی 😅😅😅منم 2 باری خوردم
سلام سونو همدان کجا میری
من از اول بارداری چند بار خوردم
مگ خوردن پیتزا اشکال داره🙄 حاملگی ب حد کافی استرس زا هس بخور بابا نوش جونت
نه مشکلی نداره اینقد سخت نگیر همه چی بخورولی کم
نه مشکلی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.