من چیپس خوردم. 😁 اشکال نداره؟

۱۲ پاسخ

الان بگیم مشکل داره چیکار میکنی؟

مامان اسفراین

شاید باورت نشه ولی میتونی هرچیزی بخوری ولی درحد اعتدال

نه بابا نوش جونت منم میخورم

😂😂😂

تو حتی میتونی پفک هم بخوری

من که نمیتونم جلو خودمو بگیرم حالت تهوعمو کم میکنه میخورم

عزیزم‌‌ گروه زدیم تلگرام خانمای گهواره باردارا و‌اقدامی ها دوس داشتی بیا
@madaran1404

ن نوش جان

منم پفک میخورم😁

دیگه خوردی چ کنیم

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۸ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی