سلام میگم چیپس بخورم اشکال نداره

۱۲ پاسخ

وایی من که تو این چن روز رفتم مسافرت خیلی زیاده روی کردم شما زیاد نخور

والا من این دو هفته عید یکم زیاده روی کردم در خوردن پفک ولی خیلی دلم میخواست نمی‌تونستم تاب بیارم ، تو هم تا هوست برطرف میشه بخور با یکی دو بار چیزی میشه

بخور ولی کم

میگم دخترا به بهونه بچه هر چی هوس کنی باباشون میخرن 🤣🤣خودم شوهرم پفک خیلی دوس داره

اونا رو دوست ندارم فقط چیپس نمکی سرکیه

نخوری بهتره ...تو باید چیزایی بخوری که به درد خودت بدن بچه بخوره...برای رفع هوس مث من روز یه چند خلال بخور

لواشک چطور میشه خورد؟

همیشه که نمی‌خورم الان رفته شوهرم گرفته میخورم پفک چی خوبه

کم بخور

سلام والا من میخورم ولی کم

نه من ک میخورم

اسمشا نیار ک هوس کردم😋😋
بخور ولی کم زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان علی جون مامان علی جون ۲ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری