سلام خانماخربزه دربارداری اشکال نداره بخورم؟

۵ پاسخ

منکه خیلی خوردم

خوبه

اگه دیابت داری ممنوع برات

هرچیزی کمش اشکال نداره خیلیم خوبه خربزه اما زیاده روی ن

اگه لکه بینی نداری فک کنم بتونی کمی بخوری ولی من لکه بینی داشتم کلا گفتن خیلی گرمه نخور ترسیدم بخورم

سوال های مرتبط

مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری