سلام دوستان گریه دربارداری برای بچه مشکلی نداره ؟

۴ پاسخ

من خودم از قبل داروی فلوکستین مصرف میکردم چون بارداریمم یهو شد یهو دارو رو قطع کردم دکتر تیروییدم گفت برو پیش روانشناس و داروی مخصوص بارداری بخور اما نرفتم اشتباه کردم میدونم چون بچمو با گریه کردن خیلی اذیت کردم خودمم خیلی اذیت شدم خیلی بده

آره عزیزم ضرر داره روی اعصاب و اخلاق بچه اثر میزاره

چرا بچه متوجه میشه ،نکنی بهتره اما من خیلی گریه کردم سر بچه اولم

بله ضرر داره یجا خوندم نوشته بود وقتی مادر گریه کنه جنین هم گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسن مامان امیر حسن روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین جونم مامان حسین جونم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی