سلام دوستان قند دربارداری چند باشه بهتره؟؟

تصویر
۶ پاسخ

زیر ۹۲

چه باحاله برای کجاست

چه دشت قشنگی
اینجا کجاست

عزیزم قند بارداری و چه جوری ازشما گرفتن به من دکترم چیزی نگفت یه کم شیرینی بیشتر میخورم میگم نکنه زیاده روی میکنم

من رفتم ناشتا ۹۵ بود دکترگفت رعایت کن بالاست گفت بالا ۹۰ نباید باشه ناشتا

زیر صد

سوال های مرتبط

مامان حسین جونم مامان حسین جونم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی