دوستان قند باید چند باشه؟
قندم ۹۱بود

۶ پاسخ

من قندم 92بود گف لب مرزی مراعات کن

برا منم ۹۴ هست دکتر تو پیام گف نرمالی حالا دو هفته بعد میرم پیشش ببینم از نزدیک چی میگه

خیلی خوبه

منم ناشتا ۹۵ بود دکترگفت زیاده بایدرعایت کنی وگرنه انسولین باید مصرف کنی

برا من ۹۴ بود گفت بالاس

قند ناشتا باید زیر ۱۰۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری