سلام
باردارم اشکال نداره خرمالو بخورم ؟

۷ پاسخ

نه بابا
منم میخورم بخور هیچی نیس

اگر یبوست نداری اوکیه

اتفاقا خرمالو خوبه نوش جان
البته تهوع تشدید میکنه

خرمالو زبونتونو یجوری نمیکنه😑

سلام گلم خرمالو تو ۳ماه اول واسه سیستم عصبی جنین خوبه ۳ماه آخر واسه رشت جنین خوبه من روزی ۳تارو میخورم

من صبح یکی میخورم شب یکی

اشکال نداره فقط ممکنه یبوست بیاره زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیاز🩷 مامان نیاز🩷 ۵ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خانم ابراهیمی مامان خانم ابراهیمی هفته هجدهم بارداری