سلام من باردارم حلیم بخورم اشکالی نداره

۵ پاسخ

ن خیلی هم خوبه

حلیم باعث رشد جنین میشه من خیلی خوردم با دارچین هم خوردم تا به این سن بارداری هم مشکلی پیش نیومده بخور نووووووش جان بدون استرس

گرمیه زیاد نخور
اینایی که میگن بخور و فلان براخودشون میگن گرمه ی کاسه کوچیک بخور فقط بدون دارچین

من عاشق حلیمم خیلی میخورم بده یعنی ؟

زیاده روی نکن فقط

نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری