سلام کشک و بادمجان بخورم اشکالی نداره

۶ پاسخ

سلام مامانا من رفتم سنو نی نی من دخمل بود😍😘

نه جانم چه مشکلی

من هوس کردم چندرپز پیش یه عالمه درست کردم خوردم ولی بادمجون گرمیه سعی کن اندازه بخوری نوشه جونت

من کشک میخورم دل درد میشم
وگرنه خیلی خوبه برا بارداری

سلام چرا مشکل داشته باشه خیلیم مقویه بخور

اگه حساسیت نداری نوش جونت 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خانم ابراهیمی مامان خانم ابراهیمی هفته هجدهم بارداری
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی