سلام خانما پشمک بخورم اشکالی نداره؟؟

۹ پاسخ

یکم اشکال نداره ولی زیاد روی نکن قند داره مخصوصا ک زعفرانیه

ممنونم دوستان بابت راهنماییاتون😻❤

خیلی کم اگر هوس کردی چون قندت تو بارداری راحت تر از بقیه وقتا بالا میره

ن بابا بخور وانیلی بخور

این زغفرونش خیلیییییی کمه تازه اگه زعفرون باشه رنگ اسانس نباشه بخور فقط زیاد نخور قندت نره بالا

اخه زعفروونیه

تصویر

ی کوچولوخوردم

نه چه مشکلی داشته باشه

قندش خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان خانم ابراهیمی مامان خانم ابراهیمی هفته هجدهم بارداری
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری