خانما نسکافه بخورم اشکالی نداره؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

هفته ای یکبار مشکلی نیست البته اگه فشارخون نداری گلم

عزیزم نخوری بهتره

من یه دونه از این ساشه هارو تقسیم به سه کردم😂
تو یکم آب میریزم میخورم که فقط در حد رفع هوس

عزیزم دکتر من گفت روی یه شات قهوه در روز مجازه و خوردنش ایرادی نداره

من لیوان لیوان زعفرون خوردم اوایلش هیچیش نشد .با نسکافه که چیزی نمیشع ..

نخورین قهوه یا نسکافه بهتره
یا کم بخورین خیلی

وای ک نمی‌دونید چقدر دلم لک زده ب قهوه قبل از بارداریم روزی یک فنجون اسپرسو می‌خوردم تووپ میشدم😂🤣

من وقتی سر درد شدید گرفتم یک لیوان شیر داغ با نصف قهوه درست میکردم میخورم اشکال نداره بخور ولی زیاد ن

منم امروز نصف یه بسته رو با نبات خوردم😅

خوب عزیزم نخور

میگفتن به مقدار کم اشکال ندارد
حالا کامل نریز که خیالت راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۷ ماهگی