نسکافه مشکلی نداره بخورم؟

۵ پاسخ

آره هفته ای یکبار شایدم کمتر میخورم

من حتی اسپرسو هم بعضی مواقع میخورم ولی کم

من از اول بارداری یک بار خوردم
کم بخوری که ضرر نداره فکر کنم

سعی کن نخوری

زیاد نخور هفته ای دوبار اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد