خانوما اینقد نسکافه بخورم مشکلی نداره؟

تصویر
۱۰ پاسخ

هفته ای ی بارمشکل نداره

هفته ای یبار بخوری اشکار ندارع سخت نگیر عزیزم
ی کاپوچینو یا اسپرسو یا نسکافه یکبار در هفته مشکلی نداره
میگن زیاد خورده نشه برا اوناییه ک عادت دارن هر روز چندبار بخورن
من دکتر رفتم ب من گف فقط ۳ ماه اول جیگر و غذاهای دریایی و کله پاچه ممنوع هرچی خواستی دیگ بخور

من یه لیوان درست کردم بخورم دستم خورد همش ریخت روفرش دیگه گفتم حتما خوب نبوده بخورم ک ریخته🤣🤣

ن بخور بیشترم میشه خورد نوش جونت

با شیر بخور هر‌وقت خواستی

نه هفته ای ۱بار کاملم بخوری مشکلی نیست

من لیوان کامل میخورم هر دو هفته یا هفته یکبار مشکلیم نداشته برام یک حدی از کافئین خوردنش مشکلی نداره عزیز

منم هراز گاهی انقدر میخورم نوش جونت بخور

بیشتر هم میخوری اشکال نداشت عزیزم

نه بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری