یه نسکافه اشکال نداره بخورم؟سه ماهه نخوردم😭😂😂

۵ پاسخ

اشکال نداره هفته ای یکی 😀

نه مشکلی نداره بخور نوش جان

مشکلی نداره عزیزم ولی کم مصرف کن

نه دکتر به خواهرم گفته بود کاپوچینو میتونی بخوری

نه عزیزم روز یکی مشکلی نیست ولی نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی