هی شبا یادم میره فولیک اسید ۱ بخورم دیشب نخوردم اشکال نداره؟

۶ پاسخ

اشکال نداره امشب سر همون تایم خودت یدونه بخور
دیشب رها کن
اگر یادت می‌ره آلارم گوشی بذار

من از اول بارداری عین پیرزنا قرصام رو کابینته😂😂

اسید فولیک خوبه اما یدوفولیک بهتره بگو دکترت بنویسه این دفعه اما صبح و روز بهتره بخوریا

بذار جلو چشم منم خیلی فراموش کارم
ولی یه ظرف مخصوص برای داروها گذاشتم روی کابینت
از وقتی گذاشتم شبی نبوده که یادم بره
کم کم دارو ها زیاد میشه
نباید فراموش کنی❤️

عزیزم خیلی تاثیر دارن بنظرم حتما یاد آوردی کن بخور

هر وقت یادت اومد بخور .روز بخور ولی بخور

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامانی 💙 مامان جوجه مامانی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری