خانوما یک شب یادم رفت فولیک اسید بخورم اشکال داره؟

۶ پاسخ

فک نکنم والا قدیم این قرصا نبودن و الانم من خیلیارو دیدم حاملن دکترم نرفتن چه برسه قرص فولیک اسید…حالا یروز یادت بره چیزی نمیشع

ن هیچ مشکلی نیس

نه عزیزم ایراد نداره

من یه ماه نخوردم

گوشی رو بزن یادآور روزانه هرروز آلارم بده

نه خانمی.هرموقع یادت اومد بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان نیلدا و پسته مامان نیلدا و پسته هفته چهاردهم بارداری