خانوما من دو شبه یادم می‌ره فولیک اسید بخورم .ی وقت مشکلی نمیشه ؟

۳ پاسخ

عزیزم ایراد نداره ولی برای اینکه یادت نره ساعت رو گوشیت بزن اصلا یادت نمیره🥰

عزیزم چجوری یادت میره من نخورم خابم نمیبره🫠🫠 بزار دم دست جایی که شب خواستی برق رو خاموش کنی ببینیش

نه عیبی نداره
ولی بزار دم دست که یادت نره

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری