سلام من الان۱۴ هفته م آیا نسکافه بخورم اشکال داره؟

۱۰ پاسخ

نخوری بهتره عزیزم کلا کافئین خوب نیس

نه مشکلی نداره

من ک توی ماه حداقلش یه بار دو بار خوردم دکترم گفت کم بخور ولی دوس داشتی بخور جلو خودمو نگرفتم

میتونی بخوری روزی یه فنجون اشکالی نداره اینکه میگن خوب نیست میزان بالا کافئینه

واسه چند بار اشکالی نداره ولی کلا نخوری بهتره هم چون هفته بارداریت کمه و کلا از نظر علمی خوردن کافئین در بارداری ریسک ابتلا به بیش فعالی بچه ها رو بیشتر میکنه البته واسه کسی که زیاد میخوره 🤗

عزیزم من دکترم بهم گفته بود روزی یه فنجون کوچیک میتونم قهوه بخورم گفت کلا نذار چیزی تو دلت بمونه

یبار چیزی نمیشه

کلا نخور عزیزم کل دوره ی بارداریت

من از اول بارداری روزی یه فنجون نسکافه خوردم با کافیین کم مجاز

کافئین خوب نیست
به ریسکش میارزه ؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراد🩵فریا🩷 مامان آراد🩵فریا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی