رابطه تو سه ماهه دوم اشکال نداره دیگه؟؟

۵ پاسخ

منکه رابطه داشتم از همون اولشم

اگه جفتت پایین باشه ضرر داره
اگ نباشه و جای جفتت خوب باشه اشکالی نداره‌.اما با مراقبت. دخول عمیق نباشه اصلا

کلا از اول بارداری اگه هماتوم نداری جفتت پایین نیست درد و خونریزی نداری مشکلی نداره

از اولش اشکال نداره مگه اینکه دکتر برات منع کرده باشع

مگه قبلش اشکال داشت؟

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌وهشتم بارداری