خانما خیلی دلم کالباس میخواد اشکالی نداره یکم بخورم

۹ پاسخ

منم خوردم

نه بابا بخور دختر

من ک خودمو این چندوقت باهاش خفه کردم😂

ن بابا اشکال نداره نوش جونت

اگر مشکل معده نداری بخور من در حد ۲تا ورق کالباس خوردم ی هفتس از معده درد و دل درد مردم

خخخخ من ک امشب شام مخام کالباس بخورم تورخدا انقد سخت نگیرید ب خودتون

کمش‌ عیب نداره ولی خونگی‌ بخری بهتره

بخور نوش جونت منم کلی هوس کردم سر دخترم میخوردم

بخور کم ادویه داره

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی