۱۰ پاسخ

بخور نوش جونت ماهی یکی دوبار ازین چیزای مضر بخوری خوبه

نه بابا نوش جون در حد هوس هر از مدتی بخور با فاصله زمانی زیاد

در حد رفع هوس یکم بخور، چون نمک ش بالاست احتمال داره فشار خون بگیری

بخور کم من برعکس شما اصلا دوست ندارم دیگ

منم خوردم چند بار

من کلا حذف کردم اصلا نمیخورم اگه نخوری ک خیلی بهتره

بخور نوش جان

بخور مشکلی نیس کم بخور

من سر بارداری اولم یعالمه میخوردم چیزی نشد 🥲

من که خوردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان ویهان مامان مامان ویهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۷ ماهگی